مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:202023-01-17بين الملل

گفت وشنود| چند متر باشه؟!


سرویس اطلاعاتی انگلیس (اینتلیجنت سرویس ) از پیشنهاد کیهان درباره افشای سرنخ ها و سرپُل های این سازمان که توسط علیرضا اکبری جاسوس اعدام شده انگلیس در ایران ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود سه شنبه 27 دی نوشت: گفت: سرویس اطلاعاتی انگلیس (اینتلیجنت سرویس ) از پیشنهاد کیهان درباره افشای سرنخ ها و سرپُل های این سازمان که توسط علیرضا اکبری جاسوس اعدام شده انگلیس در ایران ، لو رفته است بد جوری وحشت کرده و به هم ریخته است.

گفتم: حق دارد! افشای اطلاعات وسیع و دقیقی که این جاسوس درباره جاسوس ها و سرنخ های سرویس انگلیس در ایران و سایر کشورها دا ده است یک ضربه خرد کننده ای بر سیستم اطلاعاتی انگلیس است.

گفت: سرویس اطلاعاتی انگلیس که می داند دستش بد جوری زیر ساطور وزارت اطلاعات افتاده برای لاپوشانی ماجرا به BBC فارسی سفارش مصاحبه با یک ضد انقلاب دم دستی و فراری در پاریس را داده و سعی کرده از زبان او اطلاعات مورد اشاره کیهان را زیر سؤال ببرد! گفتم: وقتی از اینتلیجنت سرویس کاری بر نمی آید از بی بی سی فارسی و یک مشت ضد انقلاب فراری چه کاری ساخته است! گفت: اتفاقاً طرف مصاحبه به جای استدلال فقط فحاشی کرده و با مطالب بی ربط و دم دستی خود بی آن که متوجه باشد نظر کیهان را تأیید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| چند متر باشه؟!

گفت وشنود| چند متر باشه؟!